Річ у тім, що заклад Леона Цукерника працює лише офлайн, а під час чергової хвилі пандемії King’s Casino узагалі перебуває на карантині. Відтак, стосунку до вищезгаданого онлайн-ресурсу чеський бізнесмен немає. Представники Леона Цукерника неодноразово вимагали від Facebook видалити незаконну рекламу, утім безрезультатно.

Читайте також: Батько онлайн-покеру: "Я ніколи не ховався від спецслужб"


Незаконна реклама King’s Casino / Facebook

Напрошується цілком логічний висновок, що соцмережа допомагає шахраям і заробляє на розміщенні реклами. Адвокати Цукерника оцінили репутаційні збитки у 23 мільйони доларів. Водночас, бізнесмена обурює той факт, що 2 роки тому для розміщення реклами у Facebook від нього вимагали силу-силенну документів. Натомість, шахраї завиграшки залучають гравців на свій ресурс, користуючись його брендом.